22 abril 2020

PROPOSTA TRABALLO 5º mércores 22 abril

Bos días:

Que tal? Estou recibindo as redaccións propostas o venres e estou encantada co voso traballo, grazas.
Aínda así faltan algunhas que me encantaría que me fórades enviando cando as teñades.

Gustaríame ter un contacto máis directo e fluído cos meus alumnos e alumnas e pensei que unha boa maneira de facelo é por medio de WhatsApp xa que creo que todas as familias dispoñen dun smartphone. Non sei que pensades vós e que pensan os rapaces, así que vos deixo aquí o meu correo: iguago@gmail.com para que me digades a vosa opinión. Así me poderían facer as preguntas ou dúbidas que teñan cando están a traballar. Estará tamén a profe Paula no grupo.
  No caso de que vos pareza ben a idea, podedes mandarme ao correo un nº de teléfono para que agregue no posible grupo.

As actividades para hoxe...
- Mate: páx. 126 nº 35, 36, 37, 38 e 39.

- Lingua Galega: FICHA  de reforzo . Non fai falta imprimila, podedes traballar no voso caderno.

- PARA PASAR UN RATO...

MOITOS BICOS.

No hay comentarios:

Publicar un comentario